Gedachtelezen?
Een poos geleden schreef ik over de klantvriendelijkheid van mijn lokale buurtsuper welke onderdeel is van de Zaanse Grutter. Ik had me hier bij neergelegd maar gaf aan graag wat over te hebben voor wat klantgerichtheid.
Afgelopen woensdag had ik een begrafenis. In alle haast kreeg ik met al mijn subtiliteit het natuurlijk voor elkaar om mijn veter kapot te trekken. Geen man overboord, ergens in mijn vier-onder-een-kap hut moesten ergens veters liggen. Maar zoals zovaak gaan haast en ochtend bij mij niet goed samen. Op naar de lokale buurtsuper…
Aangekomen in de lokale buurtsuper bleek de openingstijd van 0800uur een ruim begrip, maar om 0815uur was ik eindelijk binnen. Helaas bleken ze bij de lokale grutter geen veters meer te verkopen. Nee, we zullen eens klantgericht zijn… Het voordeel van een supermarkt vind ik dat deze open zijn als de lokale middenstand zich nog bezighoudt met cruciale zaken als voorraadbeheer of administratie!
Ik was al bijna zover om de zaanse gigant aan mijn boycotlijstje toe te voegen. Ik kan mijn wekelijkse boodschappen prima halen bij een andere super (waar ze overigens wel veters hadden en ik nog bij mocht pinnen ook!) en omrijden, sjah… direct uit het werk daarlangs is nauwelijks om.
Maar nu… hoogstwaarschijnlijk leest een of andere marketinggoeroe mijn gedachten. Want uitgerekend nu doet de grote broer van mijn buurtsuper in het geweldige centrum van Lelystad t/m 31 december elke zondag zijn deuren open. En als ik ergens een fan van ben is het van supermarktopeningen op zondag. Dat is altijd de dag dat ik mij bedenk wat ik de hele week vergeten ben te halen…
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home